Wednesday 29 November 2017

Alternativ handels bloggar indien


Top 10 Options Trading Blogs. Det finns några bra handelsbloggar där ute idag och antalet bloggare verkar snabbt växa. Det finns några bloggare som jag läser regelbundet. Dessa killar är crme de le crme av alternativ bloggare som Ge bra marknadsanalys, handelsideer och utbildningsinlägg jag ville sammanställa den här listan över Top 10 Options Trading Bloggers som en resurs för andra näringsidkare att använda Några av dessa kan du ha hört talas om, vissa kan vara nya för dig jag skapat listan bygger på en mängd olika faktorer, inklusive hur bra jag hittar deras bloggar och deras övergripande popularitet. Testa dem och låt mig veta om du tror att jag har missat någon. De flesta av dessa killar är på Twitter och jag har skapat en lista där du kan följa dem.1 Alternativ Pit Mark Sebastien. Option Pit drivs av Mark Sebastian, en tidigare marknadsförare på både Chicago Board Options Exchange och American Stock Exchange Option Pit är en fantastisk resurs för alternativ handlare och blogg ämnen fokusera al ot på underförstådd volatilitet så du kan förstå varför jag gillar det En av de fantastiska sakerna om Option Pit är att det finns nytt innehåll ganska mycket varje dag och det är alla högkvalitativa saker Mark är också en vanlig på CNBC Jag besöker denna sida varje dag .2 Alternativ Hawk Joe Kunkle. Options Hawk är ett annat alternativ handelsplats som har ett stort fokus på handel underförstådd volatilitet Joe Kunkle är mannen bakom Options Hawk-varumärket och medan han inte postar på sin blogg så regelbundet som några andra i den här listan , när han gör inlägg är det allt super informativt med massor av handlingsbara handelsideer. Han är mycket lyhörd om du har frågor, men ta inte det som en licens för att bombardera honom med frågor. 3 Sheridan Alternativ Mentorskap Dan Sheridan. Sheridan är Sheridan Godfadern av alternativutbildning och har varit i branschen längre än ganska mycket alla. Verkligen vet hans saker och ger mycket gratis innehåll på hans blogg. Det finns också många av hans videoklipp på CBOE-webbplatsen, om du har tid att kolla dem ut, du vann inte ångra det.4 Lazy Trader Lazy Trader. Lazy Trader är en super trevlig kille. Hans blogg är fylld med handelsrelaterade tips om ämnen som psykologi, penninghantering och riskhantering. Han lägger också in sina affärer på webbplatsen och Ger en uppdatering om hur de utför varje helg Han fokuserar främst på kreditspridningar och järnkondorer men har också mycket information om andra strategier Jag gjorde ett gästpost för Lazy Trader en gång, som du kan kolla här.5 Alternativ Alpha Kirk Du Plessis. Kirk från Option Alpha är gå till killen för nybörjare som vill lära sig alternativhandel. Hans bloggarkiv och resursavsnitt är omfattande och fyllda med intressanta pratar. Han handlar rent kreditspreadar, järnkondorer och nakna uppsättningar och samtal.6 Stabila alternativ Kim Klaiman. Steady Options, drivs av Kim Klaiman med bidrag från Mark Wolfinger är en bra plats att besöka varje vecka eller så. Stora artiklar om måste läsa ämnen.7 Investera med alternativ Steven Place. En annan bra webbplats till vi sitta på veckovis Investera med alternativ grundare Steven Place är en bra lärare om att ta med komplexa ämnen till ett lättförståeligt format. Blogginlägg är informativa och är bra för mellanhandlare eller nybörjare som vill utvidga sin nuvarande kunskapsbas.8. VIX och Mer Bill Luby. While tekniskt inte en ren options trading blogg, VIX och More är nummer ett resurs på alla saker volatilitet Varje alternativ handlare som är värd sitt salt behöver ha en solid förståelse för volatilitet Jag har lärt mig mycket av de tjänster jag har läs så här långt och kan inte vänta med att dyka in i resten av dem.9 Den blå krageinvesteraren Alan Ellman. Alan Ellman från The Blue Collar Investor är förmodligen den främsta experten på täckta samtal. Han har skrivit 5 böcker som har bra recensioner på Amazon Allan är väldigt populär bland riskfyllda investerare som tittar på alternativ som ett sätt att skapa en stabil, låg riskinkomst. Inga galen högflygande affärer här, bara solida råd för långsiktiga investerare.10 Sassy O Rachel Shasha. Rachel från Sassy alternativ ger utmärkta marknadskommentarer och handelsideer, definitivt värda att läsa varje vecka. Så det är mina Top 10 Options Trading Blogs, jag är säker på att det här kommer att skapa ganska lite kontrovers som liknar mina Top 25 Traders På Twitter-post Har du glömt att meddela mig i kommentarfältet om du tror att jag saknade någon. Kom ihåg att dela det här inlägget på Twitter, Facebook och Google Plus med knapparna till vänster Kom ihåg att checka tillbaka till bloggen regelbundet över nästa några veckor som jag kommer att tillkännage en läsare tävling med massor av coola giveaways soon. Related Posts. Det är min dagliga mest varje dag bara för att läsa sina tankar om de nuvarande marknadsförhållandena Det är bara den ena artikeln om dagen, men killen är riktigt bra på att sammanfatta allt som händer runt om i världen och han kallar det alltid som om han känner att det är antingen Bullish, Bearish eller Neutral, utan sockerkodning eller säkring av sitt språk. Mycket smart näringsidkare och modig bloggare. Det är en bra tack tack Lazy Trader Jag förstod inte att han postades varje dag. Tack så mycket för dem. Ingen bekymmer Alan, hoppas det hjälper dig. Ögonhandel säger. Mycket insiktsfullt När du skriver innehåll måste vi tänka på vad andra vill gilla se en ny options trading tipping webbplats som är uppdaterad, behåll de tips som jag har prenumererat via e-post, så dålig vara tillbaka. Bästa indiska Options Trading och Mäklare Websites. Hämta tillgång till en topp klass Binary Option trading webbplats oavsett var du bor Är viktigt eftersom det garanterar att du har omedelbar tillgång till en webbplats som inte bara kan tillgodose alla dina affärer utan en som har gott om bankmöjligheter tillgängliga för dig. Med detta i åtanke är vi glada att visa upp flera webbplatser som poängerar Bästa betyg för alla våra besökare på webbplatsen som bor eller bor i Indien Ta en titt på följande lista, som nedan kommer du att hitta utkvalitetsegenskaperna på varje Binary Options-handelsplats som gör dem till de bästa platserna att handla på. 10 Indien n binära alternativ platser för 2017.Trade nu Review. Deposit 250 Utbetalning 81.Benefits av binär Options Trading i Indien. Det finns många fördelar med att anmäla sig till och börjar handla på våra presenterade och betygsatta juridiska binära alternativ Broking webbplatser som alla och accepterar nya kunder som bor i Indien och en av de främsta anledningarna till att vi anser att du seriöst bör överväga att anmäla sig till någon av våra utvalda webbplatser är att du direkt kommer att kvalificera dig för en bonus som kommer att förbättra din binära options trading budget. GT Alternativ Du kommer att kunna hämta upp till 5000 00 i anmälningsbonuser om du blir en ny kund på GT Options-webbplatsen och deras bankalternativ säkerställer att både dina insättningar och uttag betalas tillbaka till alla indiska bankinstitut snabbt och med Minsta fuss.777 Binär en binär options trading webbplats som vi bara vet kommer att leva upp till och överträffar din allra högsta förväntningar är 777 binära alternativ webbplats, den här webbplatsen ger för närvarande aw ay en helt gratis anmälningsbonus som är alldeles för bra att ignorera, besök deras hemsida just nu för mer information och hävda att det är ganska större mängd binära optioner trading cash. What binära alternativ är tillgängliga för Indien baserade Traders. You är Kommer att kunna handla absolut alla typer av binär alternativ när du är baserad i Indien och bli kund hos någon av våra populära och topprankade binära alternativwebbplatser, erbjuder alla dem dygnet runt handelsmöjligheter och handelsmarknader som är mycket enkla Att få tillgång till och ännu enklare att använda. Du kommer också att kunna handla valutaalternativ och kan välja från ett mycket stort och varierat antal valutakopplingar. Alla stora tillgångsbaserade binära alternativ är också tillgängliga och du hittar också en rad olika Minutransaktioner ska du leta efter en omedelbar vinst och med Early Exit Trades finns du också Binär Options trading erfarenhet kommer att bli oöverträffad. India Binära alternativ Betalning och Banking Optio Ns. You kommer att kunna använda en mängd olika bankalternativ som gör det möjligt för dig att finansiera alla binära optioner Trading-konto på något av ovan nämnda webbplatser, du kan använda kredit - och betalkort eller om du föredrar en bred Utbudet av andra webbaserade bankalternativ finns tillgängliga, inklusive webbplånbokstypkonton och förutbetalda alternativ finns också. Tack till några mycket robusta finansiella processorer tillgängliga på alla våra listade binära optioner och webbplatser för online-brokering när det gäller att begära återkallande Du kommer inte att hitta några snabbare betalningswebbplatser än de som vi har listat ovan. Känn dig fri att checka ut någon av deras webbplatser för en fullständig uppdelning av både inlånings - och uttagsbegränsningar. Tirsdagens tipsoptionsoptioner Trading Blog. March 13th, 2017. Förra veckan föreslog jag en baisse spridning på Tesla som skulle göra 67 på 49 dagar Lageret har fallit ca 7 sedan dess och spridningen som jag placerat har redan hämtat 30 i en enda vecka jag är frestad t O stäng ut det och ta vinst men jag tror att jag kommer att vänta på det och lyckligtvis samla hela 67 på sex veckor. Idag rapporterar jag om en spridning som jag lade på Ford F på fredag ​​när börsen handlade 12 54. Hur man gör 40 i 45 dagar med ett vadderat på Ford. Sannolika artiklar har publicerats nyligen, som är hausse på Ford, inklusive Ford och dess 4 8 utdelning, och Ford Break Out. På fredagen när F handlade 12 54 gjorde jag en. De 9 faktiska portföljerna som utförs av Terry s Tips har hittills haft en stor 2017. Sammansatt värde har ökat 23 8 år, ungefär 4 gånger så mycket som den övergripande marknaden SPY har avancerat. Grundstrategin Anställd av de flesta av dessa portföljer är att satsa på vad företaget vann inte, snarare än vad det kommer att göra. För det mesta handlar det om att välja ett blue chip-företag som du verkligen gillar, särskilt en som betalar en stor utdelning och satsar på att det Vann inte mycket, du bryr dig inte om den går upp eller blir platt Du vill bara inte ha den att falla fler än några punkter medan du håller dina alternativpositioner. Idag vill jag erbjuda en annorlunda sorts satsning baserat på vad ett populärt företag kanske inte gör. Företaget är Tesla TSLA och vad vi tror det inte kommer att göra Är att flytta mycket högre än det är just nu, åtminstone de närmaste månaderna. Hur man gör 27 i 45 dagar med ett spel på Tesla. Tesla är ett företag som har tusentals passionerade supportrar. De har bjudit sig. En av Mina favoritalternativspel är att välja ett företag som jag gillar eller en som flera personer jag respekterar och satsa på att det åtminstone kommer att vara platt de närmaste månaderna. Egentligen kan jag oftast hitta en spridning som kommer att göra En stor vinst även om börsen faller med några dollar medan jag håller spridningen. Idag vill jag dela en investering som vi placerat i en Terrys s-portfölj just igår. För övrigt har portföljen i likhet med liknande spridningar i fyra andra företag Vi gillar, och det har vunnit över 20 under de första två månaderna 2017 Vi har alrea dy stängde ut två spreads tidigt och reinvesterade kontanterna i nya spel. Portföljen är på mål för att göra över 100 år och det är tillgängligt för Auto-Trade på thinkerswim för alla som inte är intresserade av att placera affärer. Hur gör 50 i 5 månader med alternativ på Celgene. Inte bara är CELG på många analytiker Toppval för 2017-listan, men flera nyligen sökande Alpha-bidragsgivare har lockat företagets affärer och framtida En artikel sa att några få stora cap biotekniska problem har en tydligare inkomst och tillväxt Banan under de närmaste 3-5 åren än Celgene. Februari 20th, 2017.Tidag skulle jag vilja dela en idé som vi använder i en av våra Terry s Tips-portföljer Vi startade den här portföljen den 4 januari 2017 och i sin första Sex veckor har portföljen fått 30 efter kommissioner. Det fungerar till ca 250 för hela året om vi kan behålla den genomsnittliga vinsten kan vi förmodligen inte hålla upp det, men det är säkert en bra start och en positiv godkännande för de grundläggande idea. U sjunger Investors Business Daily för att skapa en optionsstrategi. IBD publicerar en lista som den kallar sin Top 50 Den består av företag som har ett positivt momentum Vår idé är att kolla listan för företag som vi särskilt tycker om av grundläggande skäl förutom momentumfaktorn En gång Vi har valt några favoriter vi satsar med alternativ som ger en bra vinst om beståndet blir minst platt för de närmaste 45 60 dagarna I de flesta fall kan beståndet faktiskt falla en liten bit och vi kommer fortfarande göra vår maximal vinst. De första 4 företagen vi valde från IBDs Top50-lista var. Februari 5, 2017. För en månad sedan föreslog jag en optionsspridning på Aetna AET som gjorde en vinst på 23 efter provisioner på två veckor. Det fungerade som vi Hade hoppats Sedan för två veckor sedan föreslog jag ett annat spel på AET som skulle göra 40 på två veckor som slutade i fredags om AET slutade till ett pris mellan 113 och 131. Aktien slutade på 122 50 på fredagen och de av oss som Gjort denna handel är celebra Ting ut 40 seger Se senaste blogginlägget för detaljer om denna handel. Idag föreslår jag en liknande handel på Apple AAPL. Det ger en lägre potentiell vinst, men beståndet kan falla i pris med ca 9 och vinsten kommer fortfarande Din väg. En uppdatering på vår senaste handel och en ny på AAPL. Denna handel på APPL kommer bara att ge cirka 30 efter provisioner och du måste vänta sex månader för att få det, men beståndet kan falla över 8 under den tiden, och du skulle fortfarande göra din 30 januari 20, 2017. För några dagar sedan skickade jag dig en anteckning som visade hur du kunde göra 23 på en optionsspridning på Aetna AET om lagret stängde till något pris över 118 idag. Då var det Handla på 122 67 Dagen är inte över just nu, men AET handlar på 122 med en timme för att gå till stängning, så det verkar säkert säg att 23 kommer att tyckas om av alla som satte handeln. Idag skulle jag Gillar att föreslå en annan handel på AET som slutar två veckor från idag Det kommer att göra 40 on. January 11th, 2017. Vi är alltid på utkik efter ovanliga alternativpriser som kan indikera en bättre än vanligt investeringsmöjlighet. Jag skulle vilja dela med dig av en av de senaste möjligheterna med dig, en person som jag personligen handlat på och vidarebefordrade till Terry s Tips-abonnenter i lördags. Det innebär en försiktig försäkring Företag, Aetna. En intressant korttidsspel på Aetna AET. Den här veckan tittar vi på Aetna AET, ett hälsovårdsföretagsföretag. Om du kolla in sitt diagram kan du se att det inte historiskt gör stora drag i någon riktning , särskilt ned. Januari 3, 2017. Idag satte vi upp en ny portfölj på Terry s Tips som jag skulle vilja berätta om Det är vår mest konservativa av 9 portföljer Det består av att välja 5 bolag som betalar en utdelning mellan 2 och 3 6 och som visas på minst två toppanalytiker topp 10 listor för 2017 Denna portfölj är utformad för att få 30 på året och vi kan på förhand veta exakt vad var och en av de 5 sprickorna kommer att göra i förväg. För de flesta av dessa företag De kan också falla med 10 under året och vi kommer fortfarande att göra våra 30 vinster. Vi upprepar också vårt bästa erbjudande att komma ombord före den 11 januari rullar. Hur gör 30 på 5 Blue-Chip Företag i 2017 Även om de faller med 10.Spridningarna vi pratar om är vertikala sätta kreditspridningar När du har hittat ett företag du gillar väljer du ett strejkpris som.30 december 2016. För att fira det nya års kommande Jag gör det bästa erbjudandet om att komma ombord som jag någonsin har erbjudit. Det är tidsbegränsat. Det går inte att missa. Investera i dig själv i 2017 till lägsta pris någonsin. Presenterna är oöppnade Det nya året är på oss Starta det direkt Gör något riktigt bra för dig själv och dina nära och kära. Årets början är en traditionell dagsupplösning och målinställning. Det är en perfekt tid att göra ett seriöst tänkande om din ekonomiska framtid. Jag tror att den bästa investeringen du kan Någonsin gör är att investera i dig själv, oavsett vad din ekonomi Jag kan lära mig en aktieoptionsinvesteringsstrategi är ett billigt sätt att göra just det. Som vår nyårs present till dig erbjuder vi vår tjänst till lägsta priset i vårt företags historia. Om du någonsin funderat på att bli en Terry s Tips Insider, det här är den absolut bästa tiden att göra det Läs vidare. December 19th, 2016. Det här är årets tid när alla ser fram emot det nya året De överväldigande ekonomerna och analytikerna som har publicerat sina tankar om 2017 verkar tro att Trump s första år i det ovala kontoret kommer att vara bra för ekonomin och marknaden, men inte bra. Idag vill jag dela en alternativhandel som jag har gjort i mitt personliga konto som tjänar mig en 40 vinst nästa år om dessa människor är korrekta i sina prognostications. Making 36 A Duffer s Guide till Breaking Par på marknaden varje år under bra år och dåligt. Denna bok kanske inte förbättrar ditt golfspel, men det kan förändra din ekonomiska situation så Att du kommer att ha mer tid för greener och fairways och ibland träarna. Läs varför Dr Allen anser att 10K-strategin är mindre riskabel än att äga aktier eller fonder och varför det är särskilt lämpligt för din IRA. Success Stories. Jag har handlat på aktiemarknaderna med många olika strategier i över 40 år Terry Allen s strategier har varit de mest konsekventa pengar beslutsfattarna för mig Jag använde dem under 2008-smältningen, för att tjäna över 50 årlig avkastning, medan alla mina grannar gråter om deras förluster. thinkorswim, Uppdelning av TD AMERITRADE, Inc och Terry s Tips är separata, oaffärda företag och ansvarar inte för varandras tjänster och produkter. Copyright 2001-2017 Terry s Tips Aktieoptioner Trading Blog Terry s Tips, Inc dba Terry s Tips.

No comments:

Post a Comment