Saturday 9 December 2017

My iremit singapore forex


Iremit Singapore Pte Ltd Vi är ett värdeförändringsföretag som är etablerat i Singapore sedan 1990 års styrelseuppdrag infördes 2006. Förutom våra valutaväxlingstjänster har vi aktivt utfört remittanstjänster till olika länder mer än 9 år. Bank of Barodarsquos Singapore Branch invigdes den 19 september 2006. Det är Bankrsquos 60: e utländska kontor. Singapore-filialen är en off-shore bank licensierad av den monetära myndigheten i Singapore och den har en inhemsk bankenhet (DBU) och asiatisk valutaenhet (ACU). Med vår närvaro i Hong Kong, Kina, Malaysia, Thailand, Australien - nu ansluten till offshore-filial i Singapore - är banken väl positionerad att synergistiskt tillhandahålla internationella banktjänster i Asien och Stillahavsområdet. Bankerna långvarig närvaro i Mellanöstern och Afrika skulle ge ytterligare fördel för kunderna i regionen. Vi är engagerade att erbjuda våra kunder ett brett utbud av internationella bankprodukter och tjänster. Dessa inkluderar handelsfinansiering, finansprodukter, syndikerade bilaterala lån, inlåning i utländsk valuta etc. Offshore Branch i Singapore erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster till såväl individer som institutionella kunder. Våra huvudsakliga aktiviteter är: Godkännande av inlåning i stora valutor Handelsfinansiering Syndikerade bilaterala lån Företagsfinansiering Övriga allierade tjänster i utländsk valuta UPPLEVNING: Verkställande direktör helliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphellip Sanjaya Agarwal Biträdande verkställande direktör Amphitheater Helliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphelliphellip. Mr. Tarun Kumar RawCompany Översikt Grundades 2012 levererar iRemit till Filippinerna Pty. Ltd oöverträffad remittanservice från Australien till någon del av Filippinerna. Ett filippinskt ägda och drivna företag, vi känner till och förstår dina olika betalningsbehov och bekymmer. Trots att vi är en relativt ny aktör i remittindustrin har vårt åtagande att tillhandahålla en säker, kundfokuserad och kostnadseffektiv remittanservice förtjänat oss många lojala kunder. IRemit till Filippinerna grundades på principen om effektiv kundservice eftersom du inte förtjänar något mindre. Vi vidtar stora åtgärder för att säkerställa våra kunders tillfredsställelse. Dessa, tillsammans med våra rimliga serviceavgifter och konkurrenskraftiga valutakurser, har hållit våra kunder tillbaka. Det som gör oss tydliga är vårt effektiva och personliga förhållningssätt till kundtjänst. Alla våra kunder behandlas med artighet, öppenhet och ärlighet med målet att erbjuda bästa möjliga kundservice. Vi tar alla steg för att se till att pengarna överförs säkert och effektivt till Filippinerna. Vi förstår hur brådska pengarna ska skickas till Lolas. Vi känner kärleken som kommer med de pengar som skickas till din familj. Vi uppskattar den stolthet som kommer från att betala av en nyinköpta egendom. Vi firar i alla filippinska personal lön som skickas av sina australiensiska arbetsgivare. Alla dessa historier blir en del av oss, och vi är alltid glada att skicka till dig. Vårt företags mission för att tillgodose betalningsbehov hos kunder som vill skicka Pesos till Filippinerna från Australien. För att ge effektiv kundservice. Att upprätthålla goda och långvariga relationer med våra kunder i Australien och deras mottagare på Filippinerna. Varför skicka dina pengar via oss iRemit till Filippinerna är en återförsäljare för australiensisk återbetalningssektor (IND100350163-001). IRemit till Filippinerna är Australian Securities and Investments Commission Registered (ACN: 157 688 394). IRemit till Filippinerna drivs av Filippinas största bank. Människorna bakom iRemit till Filippinerna Pty Ltd Rica, Filipina Ägare och grundare Jag tar varje projekt personligen. Det är min passion för de saker jag gör som driver mig mer än någonting annat. Jag har skickat pengar till Filippinerna sedan 2007 för mina syskon, min Lola och en del välgörenhet jag stöder. Vad jag har märkt under åren var bristen på riktig kundservice från remittansföretag. Bristen på innovationer och anpassningar till ny teknik var också störande. Jag växte upp i Filippinerna och jag förstår hur avslappnad vi är. Vår standard av kundtjänst är också mycket avslappnad och saknar känsla av brådska. Men när du har bott i Sydney i så många år, vänjer du sig till en annan standard. Dina normer och krav ändras. Jag letade efter ett Remittance Company som erbjuder kundservice med bättre standarder för Australienbaserade filippinärer. Jag hittade det inte, så jag tänkte ställa upp en. Flertalet av betalningsbolagen tillhandahåller inte kundsupport och de som gör, tillhandahåller substandard, ineffektiv service. När det gäller att skicka pengar till Filippinerna är det frustrerande att inte kunna prata med någon som kan svara på dina frågor. En oförglömlig och unforgivableexperience som jag hade med ett ledande remittansföretag var när de felaktigt skickade mig AU2000 När de insåg sitt misstag bad dom mig om att återvända pengarna. Jag gjorde men kan du föreställa mig det problem som det kostade mig Att inte tala om det problem som det kostade den person som borde ha fått det beloppet Vårt företags uppdrag är att tillhandahålla remittanservice med kundsupport som är oöverträffad. Med det mycket upptagna livet bor vi i Australien och ser till att dina remittanser når dina nära och kära i Filippinerna, var minst av dina bekymmer. Med iRemit såg jag till att alla kan nå oss via telefon, SMS, email, webbchatt, Skype eller Facebook. Vi strävar efter att ta itu med alla våra kunders problem på ett effektivt och aktuellt sätt. Vi lägger stor vikt vid de relationer vi skapar med våra kunder. Prime, kundsupport Jag har varit med iRemit till Filippinerna i flera år, och jag älskar att arbeta med dem. Jag har sett första hand hur detta företag värderar varje kund. Jag är stolt över att kunna erbjuda bästa möjliga kundservice. Jag älskar att prata med klienter Att vara i denna linje av jobb är det vanligt att vi hör historier från vårt kundsätt som är roliga, lite ledsna, lite roliga, men de flesta är särskilt inspirerande. Mina filippinister inspirerar mig att sträva efter att bli bäst på vad jag gör. Du hör historier om filippinerna att köpa sin första egendom i Filippinerna, och vi hos iRemit, genom att hjälpa dem att skicka pengarna till Filippinerna, blir en del av den berättelsen Det är mycket glädjande. Och vi gillar det. Sharika, kundsupport Ive har bara varit med iRemit till Filippinerna i några månader, och jag börjar bara lära mig mer om företaget. Men hittills har jag roligt, Ive hade inga problem med att hantera både filippinska och australiska kunder, alla har varit trevliga och vänliga. Möt några av våra teammedlemmar Utmärkt valutakurs Kabayan Remit erbjuder en konkurrenskraftig växelkurs. Våra transaktionsavgifter är lägre än banker och andra betalningsföretag. Snabb effektiv leverans Kontanthämtning och överföring till BDO inom 24 timmar Banköverföring till BPI, Metrobank, PNB, RCBC, Landbank och andra större banker inom 1-2 arbetsdagar. Hemleverans 1-2 arbetsdagar inom Metro Manila amp 3-4 arbetsdagar Provincial. Ingen skickning av dokument Skicka pengar online till Filippinerna ska vara bekvämt och krångelfritt. Med Kabayan Remit kan du skicka pengar online 247 utan att behöva skicka någon dokumentation. Vid full online verifikation Betalkort eller Sofort Bankbetalning Betala för din filippinska betalning på ett säkert och säkert sätt med ditt betalkort eller via Sofort Banking. Kabayan Remit använder samma 128-bitars kryptering och fysisk säkerhet som används av banker. Viktigt Rådgivande Observera att du kan betala din betalning med ditt betalkort eller genom att använda online banköverföring ENDAST (ingen kontant insättning tack). Betalkortbetalningar kan användas för upp till 999. Eventuellt transaktionsbelopp på mer än 999 ska betalas direkt till vårt bankkonto: Kontonamn. KABAYAN REMIT Kontonummer: 14089373 Sorteringskod. 23-05-80 Bank. Metro Bank UK, London Branch Reference. Sändarens namn. 020 3474 0999 infokabayanremit Begär ett telefonsamtal Kontrollera Kabayan Avser arbetsmöjligheter för dig Besök Kabayan Finance Om du inte har några pengar eller behöver extra pengar kan Kabayan Finance hjälpa dig med dina kortfristiga lånebehov Kabayan-uppdraget är väldigt tillförlitligt, alla personal verkar som involverar och mycket trevligt att hantera oss kund, jag upplever lite problem innan men huvudkontoret i Filippinerna agerade snabbt vilket är mycket imponerande, bättre växelkurs jämfört med annan speditör och effektiv och pålitlig känner jag mig Jag är en värdefull kund varje gång transaktionen görs. Min familj i Filippinerna är också glad eftersom alla transaktioner är alltid i tid och rätt. Tack så mycket för din goda och ärliga service Ninfa Torres Aresgado från Romford 28 oktober 2016 Tack Kabayan. Snabbt och bekvämt sätt att skicka pengar till Filippinerna med högkursutbyte och lågavgift Cecille Raran från London januari 2017 Tack Lani, för en utmärkt och tillfredsställande transaktion. Jag uppmuntras att göra framtida affärer med dig. Amelia Macrae från Sutton Coldfield Januari 2017 Sambat Trust letade efter 2015 en snabb och kostnadseffektiv tjänst för att överföra medel från Förenade kungariket för att stödja vårt arbete på Filippinerna. En Sambat Trust-supporter som bor i England rekommenderar starkt Kabayan Remit, online-överföringstjänsten som hon brukade skicka pengar till sina nära och kära hemma på Filippinerna. Efter mer än ett år med att använda sin tjänst har vi funnit Kabayan Remit för att vara professionell och effektiv. Vi är stolta över att vara associerade med dem. Anthony Mariano of Sambat Trust från Aylesbury Januari 2017 Vänligen skicka mitt Big Tack till er alla. Jag fick min tablett idag. mitt vinnande pris för månadens decraffeldragning. Sååå glad. Fortsätt din utmärkta service. Gott nytt år till er alla Mary Ann Martir från Worthing December 2016 Jag letade efter ett säkert, snabbt och enkelt remittansföretag genom google och jag hittade detta kabayanansvar. Det var min första gång här så jag ringde till dem och hjälpte mig av agent Sharmaine Batalliones, hon hjälpte mig med registreringsprocessen och förlängde hennes hjälp hela vägen på min första transaktion utan brådska och hon gav henne tid och ansträngning för att förklara allt. Kundtjänst var utmärkt och gav tillgång till laget. Bra gjort. Jag är så glad att vara en nyaste medlem och kommer definitivt att rekommendera till vänner och familj. Bra jobb Erlyn Lomibao från Croydon 28 oktober 2016 Om du vill att din familj ska få pengarna du skickar till dem, använd det bättre KABAYAN REMIT. Snabbt och väldigt enkelt, inga problem, de kommer att få din betalning mindre än 30 min. Leigh Lanuza Flynn från London 27 oktober 2016 Har använt kabayanremit i mer än två år nu och har inte upplevt något problem sedan dess. Kundtjänst är fantastiskt. De har mött kundernas förväntningar Aleihs Retto från Isle of Man 26 oktober 2016 Tack för att du är så hjälpsam. Är så stress om min bror då är det inte säkert kortläsaren brukar arbeta. Tack vare den underbara Ana liza. Hon är en STAR Grace Barry från Aylesbury 21 oktober 2016 Bättre än det andra företaget och det billigare än det snabba och pålitliga kabayan remittance du kan samla vad du inte skickar några dolda avgifter så jag ger dig 4 stjärnor Jessica Sullivan från Birmingham 8 oktober 2016 Jag rekommenderar starkt Kabayan Remittance UK. Reliable, Fast and Convenient. Mer Power Kabayan Staff. Mabuhay kayo Carmela Gustilo Mercado från Port Talbot 21 september 2016 Jag använder denna tjänst när du skickar pengar till Filippinerna, det är snabbt och bekvämt. Personalen, när du behöver ringa, är alltid mycket hjälpsam att hjälpa till med några frågor. Jag rekommenderar starkt denna tjänst för alla som vill skicka pengar till Filippinerna Mark Alejo från London 19 september 2016 Riktigt snabb effektiv service. Super kundservice i tiden jag krävde det. Rekommendera Kevin M Bell från Newcastle 18 september 2016 Utmärkt service. Snabb och effektiv. Vänliga och informativa callcenter Amiameg M. Glover 17 augusti 2016 Tack Mr Luigi från Kabayan Remit. Kvalitet på service - Utestående. Marie Estrella från Bath (07 oktober 2016) Så länge jag kan komma ihåg har jag använt de stora namnen remittance tjänst för att skicka pengar hemma. Tills jag upptäckte kabayan remit Jag måste säga att jag var trevlig överraskning med växelkurs och avgifter som de erbjuder. Även när Sterling pundet inte är så starkt ger de fortfarande den bästa kursen och tror på mig när jag säger att jag har tittat överallt. Registrering var lätt och skicka pengar är smärtfritt och säkert och personalen är alltid vänlig och trött när du behöver extra hjälp. Sa Kabayan Remit långsamt och snabbare än någonsin. Serbisyong Pilipino na världsklass. Juancho Salao från Peterborough (1 juli 2016) I själva verket hade jag skickat pengar till Filippinerna men det här är den bästa ersättningen jag någonsin möter i 32 år sedan jag bor här i Storbritannien. Jag kan rekommendera det till någon och jag kan försäkra dig om att du aldrig blir besviken. Lerissa Elshikh från Slough (12 juni 2016) Hej AileenMark, Tack för din hjälp tidigare idag när du ställer in mitt konto hos dig. Jag har nu behandlat min första överföring och jag gillar verkligen ditt sätt att behandla det och hur transparent transaktionen är för dina sändare. Jag måste säga att jag är en lycklig första timer av Kabayan Remit :-) Jag kommer att nämna din tjänst till mina vänner här i Bristol City. Antonietta Barrett från Bristol (21 april 2016) Tack Kabayan Att vara en utmärkt tjänst för alla avsändare som jag, för att ge utmärkt extra arbete som utför sina uppgifter. Fortsätt det bra jobbet Även tack för att du är vinnare av din månadsdragning av mini iPad. Tack till all personal Louie Delos Santos från London (9 april 2016) Bara för att meddela att din personal är mycket artig och tillmötesgående. Detta är min första transaktion och tummen upp till Eds och Marian. Tack så mycket och jag kommer att rekommendera ditt namn till resten av mina vänner. Håll upp det bra arbetet. Bra PM och Gud välsigne er alla Ana Cristy Smith från Loughborough (07 april 2016) Utmärkt service Snabba och säkrade transaktioner. Högre växelkurser jämfört med andra. Helt enkelt den bästa kvoten Charlotte Fontillas från Cumbria (24 mars 2016) Tack jag är mycket nöjd med hur lätt det var att skapa ett konto och skicka pengar utomlands. Också tack för 50 rabatt på den första transaktionen. Jag uppskattar ditt snabba svar på kundservice. Jag kommer definitivt att använda dina tjänster varje gång jag kommer att skicka pengar i framtiden. Jag är en väldigt nöjd kund. Kommer att rekommendera dina tjänster till vänner Cheers Juleene Ramillosa från London (7 februari 2016) Tack. Jag vill bara låta din chef veta att din tjänst är utmärkt Mycket respektfull kundservice. Tack Rosalie Baluyut från West Drayton (8 februari 2016) Kabayan Remit är utmärkt och pålitlig, så jag rekommenderar starkt till alla vänner och alla filippinska Benjamin Dela cruz från London (13 januari 2016) Kabayan Remit för mig är den mest praktiska sätt att skicka pengar hem. Personalen är alltid tillmötesgående. Ser fram emot att uppleva fler tjänster med Kabayan Remit. Tack. Ma. Aiza Almendras av Enfield (12 juli 2015) Pålitlig, högsta växelkurs, oslagbar, vänlig personal och mest av allt 247 service plockar upp var som helst i Filippinerna. Det bästa. Emelita Isham of Derby (5 juli 2015) Började och använde sin tjänst två gånger och jag vann en I-pad mini. Kabayan Remit har en bra service och vänlig personal. Den har utmärkt växelkurs och du kommer att få dina pengar inom en halvtimme Tack Kabayan Remit Mrs Maridee Deocampo från Sunderland (6 juni 2015) Jag är så glad att hitta och vara en kund av Kabayan Remit. Det är så enkelt att skicka pengar online. Inget problem alls. Tack och behåll det bra arbetet. Merle Yu från Reading (8 maj2015) Kabayan Remit gör det lättare för oss att skicka pengar till våra nära och kära. Att ha en snabb, prisvärd och mycket vänlig kundservice representanter är bara några av anledningarna till att jag väljer Kabayan. Tack po. Arra Constantino från Shepherds Bush, London (5 mars 2015) Hej alla. Jag har just skickat en remittering hemma och jag pratade med Maylyn Villafuerte. Maylyn är mycket vänlig, proffesional och mycket hjälpsam eftersom det här är min allra första gång att skicka pengar genom Kabayan Remit. Vårt samtal kopplades av någon anledning men Maylyn ringde mig rakt tillbaka så att vi kan fortsätta med vår transaktion. Jag skulle vilja att ledningen erkänner och erkänner hennes professionalism och jag ser fram emot att skicka pengar via Kabayan Remit. Jag har skickat pengar i flera år på månad och på grund av hennes vänliga och professionella inställning kommer jag att överväga att skicka genom Kabayan och rekommendera ditt företag till våra kababayans. Tack Maylyn Jonard Cartagena från London (26 Mar 2015) Så för Kabayan Remit kan jag försäkra att priset är högre, jämföra med andra mycket tillgängliga och du har chans att vinna priser som jag. Tack så mycket till Kabayan xxx Leah Banaga från Finchley London (8 mars 2015) Stort nyheter Tack, du kommer att ha det bra för iPad mini. Mabilis ang serbisyo vid mataas ang rate. Imelda Mamaat från Hounslow (7 feb 2015) Tack för iPad mini. Mycket bra service i Kabayan bra pris och personal är mycket hjälpsamma. Du är den bästa Kabayan och mer kraft. Nenita de Arce från Kensington London (3 jan 2015) Tack till Kabayan Remit, det snabbaste betalningscentret och online. Staberna är väldigt vänliga och stödjande för våra Kababayans Mabuhay Jag vann Ipad mini på deras novemberraffeldragning. ) Vanessa Sacayan (7 dec 2014) Tack KABAYAN Det är enkelt och trevligt att skicka padala till familjen. Inga krångel espl. för mig är det bara ett gångavstånd och de är bra för att roa all personal. Självklart tackar lunchen papansit så mycket. Melinda Paringit (6 december 2014) Kabayan uppger alltid god service. Jag är glad för sin tjänst på grund av snabb service. Min familj behöver inte vänta så länge på Filippinerna på grund av att Kabayan tjänar omedelbart. Gud välsigne dig Kabayan Remit. mer kraft. Asuncion Simbolas (13 dec 2014) Theres ingen plats som hemma med. Kabayan Remit. Alla är så mycket hjälpsamma från Phil, Joanne, Eileen, Noel. Jag hoppas jag missade inte en så glad att ha flyttat till dem. hälsningar Louie Delos Santos (14 december 2014) Ville bara säga att jag just har använt ditt företag för första gången uppenbarligen är du försiktig när du skickar pengar, men du har svarat bra på mina frågor om e-post, var transaktionen snabb. Din växelkurs är förmodligen en av de bästa vi hittat. Tack Servicen jag har fått från Kabayan Remit är mycket bra. De är mycket hjälpsamma och verkligen glada att tillhandahålla den tjänst du behöver. Jag kommer sannolikt att använda Kabayan Remit igen i framtiden och kommer att sprida orden om företaget till min familj och vänner. Vår kundservice Så varför, varför inte, låt oss veta Vi älskar att höra från youquotMain Office 650 North Clay Street Memphis, Missouri 63555 Telefon (800) 748-7875 (660) 465-7225 Traffic Amp Billing Kontakt Lana Norfleet Phone (641) 722-3008 Fax (660) 465-2626 Ta gärna kontakt med Mark i händelse av problem med webbplatsen. KMEM-FM, KUDV och Tri-Rivers Broadcasting är lika möjligheter Arbetsgivare Öppna KMEM-FM FCC Public Information File här. Öppna KUDV FCC Public Information File här. General Manager General Sales Manager: Mark Denney NyhetsdirektörProgrammeringsdirektör: Rick Fischer Sportsdirektör: Donnie Middleton Trafik och Billing Manager: Lana Norfleet StaffPromotions Regissör: Dave Boden Administrativ Asst: Audrey Spray On Air Personlighet: Donna Craig Chefsingenjör: Mark McVey KMEM SÄLJNINGSAVDEL Utanför Försäljning-Jimmye Kraus Inside Sales - Audrey Spray KMEM SPORTS DEPARTMENT Spela med Play on Air Personligheter KMEM NYHETER 6 8 AM Tis 7 mars 6 7 7 7 6 sekunder Måndag 12NO Måndag 20 februari 2017 (2 minuter 16 sekunder) KMEM LOCAL NEWS Månad 20 februari 2017 (4 minuter 5 sekunder) OBITS Måndag 7:00 Månad 20 februari 2017 (2 minuter 7 sekunder) Auktionsblock mån 20 februari 2017 (2 minuter 34 sekunder) OBITS Fredag ​​5 PM Fre 17 februari 2017 (4 minuter 3 sekunder) OBITS Fredag ​​12NOON Fre 17 februari 2017 (3 minuter 51 sekunder) OBITS fredag ​​7:00 fre 17 februari 2017 (3 minuter 25 sekunder) OBITS torsdag 12NOON den 16 februari 2017 (2 minuter 0 sek onds) OBITS torsdag 07:00 den 16 februari 2017 (2 minuter 8 sekunder) OBITS onsdag 12NO ons 15 februari 2017 (2 minuter 50 sekunder) OBITS onsdag 7:00 ons 15 februari 2017 (4 minuter 18 sekunder) OBITS tisdag 5 PM tis 14 februari 2017 (4 Minuter 13 sekunder) OBITS tisdag 12NO Tis 14 februari 2017 (4 minuter 13 sekunder) OBITS måndag 17:00 måndag 13 februari 2017 (4 minuter 18 sekunder) OBITS söndag 7:00 s 12 februari 2017 (1 minut 59 sekunder) OBITS lördag 12NOON lör 11 februari 2017 (5 minuter 20 sekunder) OBITS Lördag 7 AM Lör 11 februari 2017 (5 minuter 18 sekunder) OBITS Torsdag 5 PM Tis 9 februari 2017 (4 minuter 25 sekunder) OBITS onsdag 5 PM ons 8 februari 2017 (2 minuter 38 sekunder) KMEM NYHETER 01272017 fre 27 januari 2017 (5 minuter 4 sekunder) Zelda Keith mån 23 januari 2017 (3 minuter 3 sekunder) Amy C. Jan 2017 storm Thu 5 januari 2017 (3 minuter 53 sekunder) Koka ordning Tis 13 december 2016 (1 minut 0 sekunder) Lori FulkBazaar 2016 Thu December 1s t 2016 (1 minut 46 sekunder) 2016 FCC 100: e hemkomst den 28 september 2016 (5 minuter 26 sekunder) Beau Becraft 1 mån 26 september 2016 (2 minuter 26 sekunder) Beau Becraft FULL INTERVIEW Fri 23 september 2016 (5 minuter 5 sekunder) KMEM GEMENSKAPS KALENDER Wed 21 september 2016 (2 minuter 18 sekunder) KMEM LAND SHOWDOWN Tis 9 augusti 2016 (1 minut 2 sekunder) Arbetsmässa rapporter 7 den 21 april 2016 (4 minuter 25 sekunder) Arbetsmässa rapporter 6 den 21 april 2016 (3 minuter 20 sekunder) Arbetsmässa rapporter 5 den 21 april 2016 (2 minuter 26 sekunder) Arbetsmässa rapporter 4 den 21 april 2016 (3 minuter 26 sekunder) Arbetsmässa rapporter 3 den 21 april 2016 (2 minuter 27 sekunder) Arbetsmässa rapporter 2 tim 21 april 2016 (2 minuter 36 sekunder) Arbetsmässa Rapporter 1 Torsdag 21 april 2016 (1 minut 51 sekunder) KMEM PROMO Höst 2016 Tis 15 november 2016 (1 minut 1 sekunder) Allmän butik måndag måndag 6 mars 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffe paus måndag måndag 6 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Rais Inne i baren Visa fre 3 mars 2017 (55 minuter 0 sekunder) Allmän butik fredag ​​fr 3 mars 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffe paus Fredag ​​fr 3 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Allmän butik torsdag den 2 mars 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffeavbrott torsdag den 2 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Kaffeavbrott Onsdag ons 1 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Allmän butik tisdag tis 28 februari 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffepaus tisdag tis 28 februari 2017 ( 30 minuter 0 sekunder) Allmänt Butik onsdag ons 22 februari 2017 (54 minuter 30 sekunder)

No comments:

Post a Comment